det är inte alltid de goda vinner, rättvisans tårar rinner allt som oftast, man drar strået som är kortast

tjenare. buhu, jag har svinans ont i skallen, troligen för att jag typ inte ätit nåt idag. äcklig mat som vanligt, uh yes. jag vet, jag är så gälet löjlig när det gäller mat och det finns folk som har det sämre, men jag kan inte rå för det, jag har alltid varit såhär. snart ska vi i alla fall till mormor och käka pizza och fira att hon äntligen fått huset sålt. spännande men sorgligt, tycker jag. det där huset har ju varit som ett andra hem för mig i hela mitt liv, så det är klart det kommer kännas lite vemodigt. men i alla fall.

imorgon är det nationella, engelskauppsats. sen slutar vi och det är helg! helt otroligt skönt det ska kännas. hoppas det blir hyfsat enkla ämnen att välja på på uppsatsskrivningen bara. jag är så svinigt seg på att komma på nåt att skriva om så jag kommer bara bli stressat och få blackout. jobbigt.

ringde om sommarjobb idag också, tog mod till mig till slut, men så klart var jag för sent ute. men asch, jag får sälja på mormors garageloppis då, hehe. får tvinga dit lite folk så jag får lite peningan i alla fall.

nu ska jag fortsätta att mysa till thomas järvhedens ljuva stämma. har hittat en "ny" låt med honom nu. "inte ditt fel", oh så fin.

adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0