dagens fullpott, 090408



håkan hellström - nu kan du få mig så lätt
det här, mina vänner, är nog en av de bästa låtarna jag vet.
har länge tänkt lägga upp denna som en dagens,
men jag har liksom velat vänta med det bästa till sist, på nåt sätt.
men nu kunde jag inte hålla mig för jag lyssnade på den i bilen hem och kände att jag var tvungen.
det som är lite cp är att jag upptäckte den först förra året, strax innan sommarn.
långt efter alla andra. men det gör inget. nu har jag upptäckt den i alla fall, och det är jag gälet glad för.
den osar sommar så det skriker om det. svala, sena, lugna sommarkvällar. oh, jag ryser.

Dom är uppe på taken
alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann

Det var så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något,
hoppats på något

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt



Kommentarer
Postat av: hedvig

Ååååå, du har så rätt! En av de finaste låtar som nånsin har gjorts ♥

2009-04-09 @ 15:45:48
URL: http://hedda94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0