"why being lonely is sometimes super awesome"

hej din gamle grek.

sicken udda dag. var rastlös på eftermiddagen och ville göra någe. gärna något pyssligt, liksom. jag var peppad på att måla hallen uppe eller nåt, men vi hade ju inte färg eller nåt till det så istället fick jag och adina för oss att möblera om hennes rum litegranna. det slutade i att vi rev ut datorn, bokhyllan och skrivbordet och tapetserade en fondvägg, helt själva. mammas min när hon såg vad vi gjort var priceless, HEHE.

före och efter (klicka om ni känner för't):


sen har jag sett på en gälet gammal beck-film med mamma och pappa från typ 70-talet. lite kul att se äldre versionen, men jag föredrar ändå de nyare. de är mer i min smak, huhu.

självklart missade jag också mer än hälften av "the f word" som mcfly var med på. så typiskt. hade ställt larm och allt, men jag hade så klart glömt mobilen uppe. jag kräks lite på mig själv.

nu sitter adina och jag och garvar åt scrubs. klockers. jag vill ha fler boxar. helst nyss.
imorgon ska lille jag till canalina. första gången jag är till hennes nya hus. sinnessjukt att jag inte varit där än. men nu så, äntligen! så ska vi mysa och diskutera tomas ledin. luvli. jag är så svinans peppad, vi måste verkligen åka på konsert med honom i sommar or i'll truly die.

må så gott!
- h

Kommentarer
Postat av: carro

Vad ni kan då :)

2009-04-17 @ 09:27:46
URL: http://cccarolinal.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, du är då du Hanna! Idag är det ju trots fint väder, synd att jag inte har tid idag! :(

2009-04-17 @ 10:55:39
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0