bloggfunderingar

jag funderar på att byta bloggnamn. och för att kunna göra det måste jag byta blogg. känns jobbigt isåfall, men jag är så hutlöst trött på randomname. det är fult som attan.

skriv gärna en liten kommentar ifall jag bör byta blogg och göra en nystart. om jag borde göra det, släng gärna med en tanke om vilket namn jag bör ta då av dessa nedstående. eventuellt även vilken bloggportal jag borde använda. det är lite si och så med blogg.se, men jag vet inte.

- hejdlösa hanna
- hysteriska hanna
- hispiga hanna
- hurtiga hanna (snyggast men stämmer absolut inte...........)
- tant järn (ett litet nickname men lite uttjatat från min sida kanske)
- hopplösa hanna
- hjulbenta hanna
- händiga hanna
- hungriga hanna
- hanna hopplös (lite av en favorit)
- annat förslag

var väldigt pepp på att byta tidigare, men nu vet jag inte längre.
vi får se hur det blir med den saken. jag brukar bli inspirerad att göra nåt nytt  när jag är trött och rastlös, kan vara en sån impuls som spökar.

godnatt
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0