baby save up your tears 'cause you'll be crying over me

hej typ. tror ni inte jag sov uppe på de tunna dynorna inatt igen även fast mitt rum är (troligtvis) spindelfritt. gälet. jag har dock fått adina att gå med på att byta rum med mig inatt, så jag i alla fall får sova i hennes säng. jag har inte vant mig vid skoltider ännu så jag känner inte för att ligga nere i källaren och vrida på mig i flera timmar och tänka på spindlar i brist på annat så jag inte kan sova, icket. måste komma in i sovrutinen först.

i övrigt har jag gjort i princip ingenting idag, bara kollat på scrubs säsong 8 med adina. snart har vi säsong 1. oh baby. strax ska jag och bella bus iväg på musikcafé i runemo, ska bli grymmans mysigt. dock är jag oerhört hungrig nu så jag ska nog gå ner och koka ihop nåt innan jag sticker till bussen. magen kurrar så det ekar mellan alptopparna.

adjö, ha en skön sista lovdag.
- h

Kommentarer
Postat av: isabell sundqvist

:D:D:D:D:D:D

kuligt ju

2009-04-19 @ 14:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0