ät mig inte

habba. alltså vad är detta, för en vecka sen ramlade jag så jag fick ont i svanskotan, för nån dag sen fick jag typ kramp i skulderbladet och nu gör det ont när jag andas, vilket är precis hela tiden. dessutom är jag fortfarande öm i svanskotan. detta suger. blääää.

ah, åkte bil hem idag, så svinans skönt! kom hem strax exter kl 16. shit pomfrit, vad gött det var. så nu har jag legat i soffan och myst med popcorn, saft, vindruvor och baguette med vitlöksost. vardagslyx så in i norden. så har jag sett nästan sett klart säsong ett av one tree hill nu, bara två avsnitt kvar. jag kvävs, vad bra den serien är.

var ute en svänka och knäppte lite kort också, dock blev som kassa. mulet och trökigt väder idag, men hellre så här än snö, i alla fall. var ju bara tvungen att testa dagens uppgift på fotokursen online som jag (äntligen!) anmänt mig till. kuligt! dagens tema var bländare. spännande var det. hihihuhu.

aj, min nacke.
ännu mer ont
hejsvej
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0