det är jag som är döden

ååååå jag pallar inte :(( jag som gillade nya idoljuryn så mycket. så gör dom detta mot mig :@@@
skickar ut ALLA mina favoriter och behåller han psykopat-nils som inte kan sjunga en ren ton?!!!?!?!?!#?!3+3139
HENNING (;;____;;;) åkte. Andreas åkte (han hoppade iofs av själv så det räknas nog inte). John åkte. Jag dör.

okej, jag har nån favorit kvar MEN ÄNDÅ!!!11
Henning är bäst och John strax därefter. John hade bäst musiksmak också. På audition sjöng han Collide och på slutaudition Waiting on the world to change - två av mina favoritlåtar. Och juryn bara DISSAR? nä nu läll :(

jag får heja på värmlänningen Erik Ljung och så är det nog nån mer jag hejar på också. Men han kommer väl också ryka pga min otursförbannelse eller vad friden det är som förföljer mig. Lars Eriksson är också bra men han kommer få skivkontrakt hur som helst så han kan lika gärna åka ut nu för han är ändå ingen pop-idol, han är sin egen och ska spela sin egen musik, punkt slut.

det värsta är att det var EXAKT lika förra året, juryn skickade hem alla bra. spö ska dom ha. hrmpf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ANNA OCH DOLORESE <333333333333333333333 (jag har bara sett typ tre avsnitt men ändå :DDD)

2008-09-25 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0