makeover

hade tråkigt så jag stylade om bloggen lite.
jag var dock mer nöjd med förra bannerns utseende så att säga, men den var gammal och felstavad och oaktuell så jag gjorde en ny ändå.

jag tankade "johan glans world tour of skåne" inatt så jag kollade på den när jag vaknade.
skrattade oavbrutet genom hela standupen (54min) så jag fick hyfsat ont i magen om man säger så.
genialisk, den där mannen alltså.

jag måste läsa. har läst till sidan 29 (av 304!) i boken som ska vara utläst nästa vecka. tjiho.
får ladda upp med lite kaka och julmust så kanske det går undan, vem vet.

adjöss, åke

Kommentarer
Postat av: Vicki

Snygg header, och Johan Glans är ju bara för skön :D

2008-11-01 @ 22:23:05
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0