musik

jag har haft en riktig musiknötar-helg nu.
underbart.

har lyssnat på itunes webbradio och kollat på videos på youtube och har där hittat massor av nya låtar och band.
jag älskar att hitta ny musik. mums.

tänkte dela med mig av några av mina fynd:

- five for fighting - 100 years
- c-note - forgive me
- train - drops of jupiter
- creed - with arms wide open
- josh hoge - so sick
- emerson hart - I wish the best for you
- mae - the ocean
- the click five - empty
- the click five - catch your wave

enjoy!


nu ska jag fortsätta glo på ensam morsa söker ragg och i pausen ska jag hämta nåt ätbart.
min mage skriker efter julmust och clementiner. ska åka på ica och köpa mig ett lager.

adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0