fresh 105.9

jag måste citera en sak idol-lars har sagt som stod på idol-johans bilddagbok.

"Jag är kär i solen. Det är min kärlek. Vem är du kär i?"

så klockers.

jag tror mig ha hittat min kärlek för stunden. iTunes webbradio. jag sitter och växlar mellan olika pop-kanaler. det som är guldet i detta är att amerikansk webbradio spelar ordentlig musik. på typ mix megapol och rix fm är det samma gamla låtar som spelas om och om igen tills dom nöts ut. på de kanaler jag lyssnar nu har jag t ex hört lifehouse (2ggr t.o.m!), sixpence none the richer, edwin mccain och annat mums. visst, jag gillar rix och mix också till och från, men detta är såååå mycket bättre. och INGET PRAT - I like! jag hatar att det alltidska vara reklam och skitsnack, speciellt när man åker bil till bussen på morgonen. då, strax innan 8 spelas inte musik på en enda av musikradiokanalerna! inte på mix, inte på rix och inte på lugna favoriter. totalt värdelöst.

anyhow. imorgon ska jag, bella och kamela vara med på öppet hus för hälsingegymnasiet. scary mary. vi vägrar prata. kommer nån och frågar oss något tänker jag knipa käft. säger vi. nej, men det kommer bli så pinsamt :o varför erbjöd vi oss vara med nu igen? hm.

nu ska jag se på camp rock tror jag. spännande! och göra lite kola. jag är bäst på att koka kola, thank-you-very-much.
farväl och må så väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0