estocolmo

imorgon bär det iväg till cosmonova och tekniska mässan med skolan!
busigt.

fy friden, när jag skulle hoppa av bussen stuttade jag i ett armstöd eller nåt så jag fick världens kärringstöt och har tokont i knät ÄN. illa om det håller i sig tills imorn när vi ska spatsera runt hela dagen. hm.

jag längtar till fredag för då är vi komplediga (pga stockholmsresan) + att det är idol med ABBA-tema!! helt underbart!

borde verkligen sova nu men det är fullkomligt omöjligt sanne tidigt.
men jag måste försöka... annars är jag tvungen att sova på bussen med alla folk och det är så jobbigt. jag är så paranoid och inbillar mig att jag ska prata i sömnen eller nåt. usch.

men först ska jag packa lite.
  • två vattenflaskor (annars kommer jag törsta ihjäl av allt godis)
  • mackor
  • matpengar
  • GODIS
  • mp3 + batterier
  • kudde
  • nåt annat bussrese-tidsfördriv kanske
äh, gonatt din elaka lilla katt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0