camp rock

nu har jag suttit och glott på camp rock :D
I like it :) en feel-good-rulle. skulle gärna skriva mer om den men jag vill inte avslöja något.

jag har i alla fall hittat en ny nötlåt. joe jonas - gotta find you. den är med i filmen dårå.
gillar inte joe i vanliga fall, men äsch. den här låten är underbar i alla fall.

you're the voice I hear in side my head
the reason that I'm singin'
I need to find you
I gotta find you

you're the missing piece I need
the song inside of me
I need to find you
I gotta find you


sen har jag hittat en till bra artist, milow. har inte lyssnat igenom alla låtar än dock, men jag återkommer med låttips.

nu borde jag sova. om jag kan. jag kommer ligga och oroa mig över öppet hus imorgon på skolan. osis.
godkväll och må så well.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0