bubblor

bella ska ha spö för att hon introducerade mig för detta beroendeframkallande spel.
det är knappt kul och jag är totalt kass på skiten, men ändå kan jag inte slita mig? ont i ögonen får jag också. för alla skrikika färger skulle jag tro. urk.
det påminner om gamla hederliga "simball" på sims.se och "bitch" på blip, men det är inte riktigt samma grej ändå.


jag borde lägga mig och vila mina stackars synöppningar.
fast jag råkar lyssna på så mycket bra musik. julmusik. hm.

imorn ska jag nog bränna ut en skiva med typ top 20 all-time favourite julmusik. så jag kan nöta nöta nöta.
sen blir det nog lite hallonglöggs-kokning och sen mysa framför julens hjältar eller nåt med den glöggen och peppisar.
fy friden va gött.

okej, jag lägger mig nu. hoppas jag sover lugnt hela natten bara. i går natt vaknade jag kring 5 för jag drömde en mardröm om papa dee? hm.

godnatt och slutet gott allting gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0