tvärvändning

det var en mysig jul :')
fick min efterlängtade ipod och singstar abba + lite till, ska beställa lite från internet nu innan skolan börjar också, t ex dvd och singstar disney :)

känner man mig väl skulle man kunna tro att jag är snordeppig nu för att julen är över. faktum är att jag var helt övertygad om att jag skulle vara det också.
men här sitter jag på juldagen och har världens sommarlängtan. jag har aldrig sommarlängtan annars. det är alltid jul som gäller, liksom. men nu sitter jag och ser på nåt program på ettan om allsång på skansen. jag dör verkligen. jag tror jag har blivit sommarfrälst. jag vill göra massa. sitta ute sent på sommarkvällarna och bara vara. campa i orbaden. lyssna på sommarmusik. äta jordgubbar. knäppa kort i solskenet. vara stammis på kägelholmen. mysa framför morden i midsomer. allt sånt.

tänk att åka utomlands nu. aldrig förr har jag varit så sugen på att åka till ett soligt land på semester men nu under den här lilla stunden blev jag så vidrigt less på vintern att jag bara vill åka bort och känna sommartider.

snälla, finns det ingen nånstans som är lika knäpp som mig och längtar lika mycket som jag? jag kreverar.

jag kom åtminstone på några nyårslöften jag ska göra mitt bästa för att hålla. nyårslöften har inte varit min grej, har brukat "lova" att jag ska sluta bita på naglarna med det går aldrig. dödsdömt.
nu är jag peppad. en ny start. 2009 ska bli mitt år. var så säker.

god kväll och må så gott.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0