pippi longstocking

efter min sommarabstinens igår, lade jag över all musik på ipoden och gjorde sen en on-the-go-spellista med sommarmusik............ sen fick jag nå städryck (mitt rum = krigsruinerat samhälle) så nu ser det fridfullt ut här inne för en gångs skull. ska försöka hålla så till nyår but no promises.

nu har jag i alla fall vaknat och sitter i soffan med ett godishalsband, en snickersbit och en uppäten tobleronebit samt vatten och ser på pippi på rymmen. det, mina damer och herrar, var inte igår. pippi är grejen. fast jag hade hellre velat se pippi på de sju haven. jag älskade den när jag var liten.

axel har ringt under tiden jag sovit och har velat att jag ska komma och scrappa med honom för lille pojken har fått scrapsaker i julklapp :) eller födelsedagspresent eller hur det var. goding. jag tror jag ska åka en snabbis dit senare.

men nu är det pippi som gäller.
adjö!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0