joy to the world

weho! äntligen!

jag sov rätt bra i natt, somnade snabbt med. trodde jag aldrig. det enda dumma var att jag drömde mardrömmar. höh. men jag sov relativt gött ändå. så jag vaknade vid åtta, tror jag aldrig sovit så länge en julaftonsmorgon någonsin! brukar alltid vakna senast sju eller nåt och inte kunna somna om. dock har min boxerdosa försvunnit spårlöst under natten så jag gick upp till tv-rummet och såg på musses magiska jul istället :) underbart mysigt.

sen fick adina och jag öppna ett varsitt paket. jag fick - tamtam - en toblerone. EHEhe. gott men ja. så fick adina paketet från mig. singstar summer party. :)))) så vi har spelat oss hesa.

efter det lugnade vi ner oss med lite martha stewart i brist på annat juligt på tv (KATASTROF att det inte visas nå annat än spelprogram och reklam en julaftonsmorgon?!), sen blev det "hitta nemo" som gick på ettan. jag älskar den filmen. så nu har pappa och jag tittat lite på den gamla versionen av kalle och chokladfabriken så jag tror jag ska gå upp och se på fortsättningen. jag fick bara lite datorabstinens ett tag så jag var tvungen att gå ner hit och stilla mitt behov.

ha en fortsatt trevlig julafton!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0