it hasn't felt like home before you

"Now here's the sun, come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You're the one thing that I'm missing here
With you beside me I no longer fear"

joshua radin är bäst. jag smälter. bäst melodier. bäst röst. bäst text. bäst allt. jag bara njuter.
jag ska fixa en skiva med joshua till bilen. bara joshua-låtar. mysmusik som hette duga.
jag tror jag ska byta ringar i kyrkan med en joshua radin-sound-a-like. om jag hittar nån duglig.

jag borde sova snart men jag kan inte slita mig från min underbara playlist innehållande just joshua.
imorgon blir det dusch tidigt på möra, sen åka en snabbis till lachen och ester och sen mot kvällningen blir det traditionellt grötmys hos familjen mårtensson. underbart mysigt.

så egentligen borde jag fixa joshua-skiva nu på en gång? så vi kan lyssna i bilen på väg till alla ställen.
how clever of me.

puss
-h

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0