exakt två och en halv timme kvar


"Mr Hanky, The Christmas Poo

Small and Brown, he comes from you
Sit on the toilet, here he comes
Squeezin' 'tween your festive buns
A present from down below
Spreading joy with a 'howdy ho'
He's seen the love inside of you
'Cause he's a piece of poo"

hej. här sitter jag. väntar på att det ska bli tid att se på the preacher's wife som jag traditionellt gör kvällen före julafton för en ultimata julkänslan.

men innan den stunden är inne sitter jag jag njuter av vacker julmusik.
"mr hanky the christmas poo". den är fin <3

mamma försöker banka i oss att ha en datorfri dag imorgon, i alla fall tills på kvällen när vi kommer hem. hon tycker vi borde mysa och umgås istället? galna kvinna. hoppas jag överlever. tveksamt må jag säga. menmen.

puss och kram, öjvin.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0