där rök de julklappspengarna

idag slog jag äntligen slag i saken och beställde mig en dvd! regionsfri (viktigt!), usb-port och allt. verkar bra. dessutom är den av märket centrum som min gamla puss-dvd (may he rest in peace) hade. så det borde bli bra. adina beställde en likadan i samma veva. wannabe.

sen beställde vi singstar disney på cdon och tack vare mitt kära csn-kort blev det fraktfritt och eftersom adina och jag delar på kostnaden blir det bara 160kr var.

så dvdn kostade 400, singstar 320 delat på 2, alltså 160. 400 + 160 = 560kr.
jag fick 500 i julklappspengar. mindre än vanligt eftersom jag fick en ipod + rum.
så efter julens inköp har jag bara 750kr att leva för i januari. hur ska detta gå. äh, det löser la sig.

nu ska jag se slutminuterna av are you smarter than a fifth grader och sen blir det körslaget för hela slanten!

adjö
- h

Kommentarer
Postat av: sara Larsson

då ska ja lyssna på den fort!;)

2008-12-31 @ 11:08:03
URL: http://onlynormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0