hej rastlöshet

dagens händelse: jag övergav mitt gamla hederliga musikmappsystem för mediabiblioteket i wmp. ovant men skönt. så var det sagt.

och det är aboslut ingenting på tv ikväll som jag vill se så jag är depp och rastlös.
har haft en liten photoshoot ute dock. lägger upp nån bild senare.

jag borde baka kakor nu när jag är rastlös men jag är inte på humööör, jag vill göra nå kul .__.
det blir la te att se klart one tree hill säsong 3 och sen gå upp och läsa harry potter gissar jag. jo, jag läste faktiskt en bit igår! helt otroligt. problemet är att jag inte är nååå inne i boken alls. jag vill liksom bara veta slutet nu känns det som. handligen mot slutet skyndar jag mest igenom. sorgligt men sant. den dan jag blir bokslukare ska jag läsa om den ORDENTLIGT <3 för jag vet att den är skitbra egentligen, bara det att jag är så dålig på att läsa böcker :'p

adiós amigo

Kommentarer
Postat av: Linda

Baka kakor är kul! :D Jag ska baka paj om en stund ^^

2008-08-23 @ 20:15:57
URL: http://www.rosettflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0