good morning, sunshine

gomöra!

jag vaknade tidigt idag. strax innan 10 x__x men då frågade pappa om vi skulle dra till second hand, så det gjorde vi. vi kollade runt, pappa köpte en johnny cash-dvd och sen fikade vi. efter det fick jag nå ryck och ville till vinylbutiken i alfta så vi åkte dit, 5 singlar var köpte vi. heh.

och till min stora lycka hittade jag en singel med niclas wahlgren - marie!!!!!11 så extremt längesen jag hörde den men den är så härlig :'DD så sen ska jag använda pappas vinyl-till-mp3-konverterar-grej så jag kan lyssna på datorn. WUHU!

jag vill göra nåt ._. jag vill typ. åka och fota i det fina vädret. vi får la se hur de blir.

hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0