godmorgon godmorgon i kööör

aaawwwrggghh, jag har så ont i ryggen :( jag råkade somna på rygg och inte på sida som jag brukar, så nu dödar min rygg mig istället :((

jag läste typ 2-3 kapitel i HP igår. WUHUU! det börjar närma sig. har passerat 600sidor nu iaf. lovely.

jag längtar till september. this is why:
@ studiebidrag (= JAG KAN HANDLA GREJER!)
@ csn-kort (= JAG KAN KÖPA KARL MARTINDAHLS SINGEL PÅ CDON!)
@ 22:a september (= MCFLY RADIO:ACTIVE DELUXE EDITION KOMMER UT DÅ OCH JAG SKA KÖPA)

tror jag ska gå upp och läsa lite hp nu. sen baka chocolate chip cookies. om jag pallar.
sen duscha för det är skola imorn och jag är inte på humör att se ut som jag duschat i flytande margarin den första riktiga dan i skolan.

later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0