shabalabala poolarn

aa hej. har inte hunnit blogga, kom hem på en gång från bussen (btw - inget objektiv idag heller! jag kreverar!), städade och värmde bullar och sådär, sen kl 18 kom ungdomsgänget och vi var här och spelade spel och umgicks. lymla nice. har matteprov imorgon också. känns rätt okej ändå, det är inte ett så svårt kapitel. eller, det beror väl på vilka frågor som kommer på provet. men förra provet var riktigt vidrigt så efter den pinan känns detta som a piece of cake, nästan.

nu sitter jag och ser på one tree hill. holy macaroni vad jag älskar den serien. lätt en av de bästa som gjorts i världshistorien. jo, säkert! jag överdriver inte en enda smula. snarare underdriver. eller vad heter det? ah, skit samma. mitt hjärta brister lite när jag ser keith. jag vill grina bara åt det, nästan. även fast detta är säsong 1 och själva händelsen så att säga händer först i säsong 3.

fick också reda på några höjders i skolan idag. först att vi åker på UF-företsgs-grejs i byn på fredag, vilket innebär att vi får kompledigt sista april, välbehövligt I might add. sen kom nina och sa att på skärtorsdagen, när vi trodde att vi skulle angla och jag var less för jag hatar att pimpla och allt sånt skit när man bara sitter still och förfryser på en sjö, så ska vi tjejer istället åka och bada och sen åka till valbo en sväng. sicken lymla helomvändning. ska bli sköj. och sen efter det är det lov. yes, baby, yes!

jag ska gå upp och värma på lite bullar igen. jag kan nog aldrig föräta mig på bullar. har redan käkat två och smällt i mig massa frukt och jox på det. men nä, runt tre till bullar kan jag lätt klämma i mig. sen får det vara nog.

oh, jag ska börja på avsnitt 6 nu av one tree hill! YES snart åttonde! halleluja!
adjö
- h

tillägg:
AJJJJJJJJJJJJJJJJE för friden, vad har jag lyckats med nu då?!?!+1 det hugger på nå vis i skulderbladet, typ kramp eller nåt annat äckligt AJEEEEEEEEEEEEEEE hjälp mig, jag står inte ut :(((((((((((((((((( zon och massage hjälper inte, detta SUGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0