jag sparar på allting, även på dagar då allt inte var perfekt

nu har det varit lite kalas, har sett på let's dance och nu ser mamma och jag på "skavlan" på ettan medan vi väntar på let's dance-resultatet. åh, på let's dance var svenska high school musical-ensembeln och framförde ett medley av HSM-låtarna. jag vill se den musikalen, tänk vad häftigt. den eller hairspray som kommer nån gång i höst som svensk musikal.

mamma och jag har också bestämt oss för att vi ska försöka se på lite gamla klassiska filmer, t ex casablanca. vi blev inspirerade av let's dance samt att rory och lorelai brukar kolla på gamla klassiker på gilmore girls och nu är vi också peppade. ska nog åka till biblan nån dag och se ifall den finns där, borde den göra tycker jag. I'll try to be openminded.

om en halvtimme ska vi se twilight i alla fall, seriöst en av de bästa filmerna known to man enligt lilla mig. jag ger den en stor fet puss. can't wait to see it again, woho! var ett tag sen sist nu.



må så gott, återkommer med en "dagens" alldeles strax.
- h

Kommentarer
Postat av: Malin

annars har jag både casablanca och borta med vinen på dvd ;) bara att låna!

2009-03-08 @ 11:25:33
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0