så här på kvällskvisten

här ligger jag och lyssnar på låtar från timo räisänen's nya skiva med covers. lite läckert. har inte lyssnat på honom innan men han är riktigt bra. nu lyssnar jag på en lugn version av "you shook me all night long". den blev riktigt vacker :O det är kul att höra andra personers tolkningar av kända låtar man är van att höra på ett visst sätt, tycker jag.

men till den egentliga saken. anledningen till att jag kan lyssna på dessa låtar är för att jag, hör och häpna, har fixat spotify. lyckades aldrig kirra en invite så jag läste mig till en liten genväg istället ;) har aldrig fattat grejen med spotify, liksom, vad är det för kul att sitta och lyssna på streamad musik, tänkte jag. man vill ju ha filer att lägga in på ipoden. VILKET jag fortfarande står fast vid litegrann, det tar emot lite när man hittar en bra låt man vill lägga in så hittar man ingenstans att ladda hem den ifrån. dock måste jag erkänna att spotify är riktigt bra. typ allt finns ju, spännande på sätt. så jag är nöjd.

nu har jag också sett scrubs-avsnittet jag fixade hem. det blev en liten nytändning. har inte orkat se på scrubs på kvällarna längre, det är ju bara samma och samma avsnitt som går tycker jag. så hamnar man lite mitt i och vissa kvällar är det från första säsongen och vissa från typ fjärde? känns inte som de visas i ordning på nåt sätt. fast egentligen har jag mest väntat på att få se hur det gick efter det att elliot dissade keith så jag har inte varit lika peppad att se de tidigare avsnitten ändå. men nu kommer jag lätt fortsätta tanka. även fast jag säkert inte ens sett hälften av de tidigare avsnitten, så gör det liksom inget för man hänger med bra ändå. så är det extra spännande att monica från vänner är med nu. vänner och scrubs, två av de roligaste serierna jag vet. gälet.

nu ska jag fortsätta leta rolig musik. kommer troligen med en "dagens" lite senare.
hejsvej
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0