i'll just make the same mistake again

So while I'm turning in my sheets
And once again, I cannot sleep
Walk out the door and up the street
Look at the stars
Look at the stars, falling down,
And I wonder where, did I go wrong

gomöra. här ligger jag och njuter av musik. strax efter att jag vaknade gick jag upp och kokade kola, sen har jag legat och tittat på "cutting edge 3 - chasing the dream". själva filmen tyckte jag inte var nån höjders, tvåan är fortfarande MMMPF bäst. damp att 3:an liksom förstörde slutet på 2:an o_o' de skilde sig och hon blev deprimerad och blev konståkningslärare för femåringar?! kära nån, detta är tjejfilmer, dom ska alltid innehålla happy endings!!!1 stort minus. dock var slutet på 3:an bra. men kommer det en 4:a kommer dom väl förstöra deras förhållande med kan jag tänka mig. bad, bad santa.

anywho. jag har återupptäckt james blunt - same mistake. oh holy crap, den är så fin. sommarminnen. åka på en biltur mitt i natten, sitta i lusthuset sent på kvällarna då denna låt gärna gick på repeat, osv. inte helt fel. dude, jag behöver sommar nu. min själ klarar inte av kyla och tråk längre. hm. detta är nog den enda gången jag velat åka utomlands till ett varmt land. det har aldrig lockat innan, men nu. oh jeez. sen hjälpte det ju inte direkt med att titta på systrar i jeans 2 igår kväll och se massa mysiga scener från grekland. well well.

nu ska jag fortsätta mitt slöande thank you very much.
tjing
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0