I'm still standing for hope and glory, I'll be fighting for my love story

tjena. la mig sent, vaknade tidigt. har sett på veronica mars som jag spelade in igår, nog för att jag sett det innan, men det var längesen nu. nu ligger jag och snörvlar, känner mig febrig, har ont i halsen, nyser stup i kvarten och är småhostig. hoppas det håller sig på småhostig-nivån i alla fall, att hosta så man inte han andas är bland det vidrigaste som finns, känns som man ska spy, vilket i sin tur är nummer ett på värsta-som-finns-skalan i min värld.

undrar vad jag ska göra nu. jag är för matt och klen för att orka städa rummet eller något annat viktigt, se på film har jag ingen ork till och inte heller att läsa twilight. hoppas mamma kommer hem snart och att hon har lånat blixten till kameran åt mig så jag får nåt att pyssla och experimentera med. funderar på att klicka hem en fjärrutlösare till kameran med, 109kr är ju ingen större summa. skulle vara kul att ha en, men jag vill ha ett statil med... detta kommer bli dyrt och jag är ungefär pank.

nu ska jag fortsätta lyssna på måns aka mums-mums.
denna låten har bannemig vinnarpotential.
snörvel och adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0