dagens kvällsmys, 090410



tomas ledin - i natt är jag din

kom just hem från en riktig myskväll hos rebecca.
vi kikade på eva och adam, och fastnade så klart vid den här gamla dängan.
alltså detta är sena sommarkvällar personifierad.
luv it. aw, när alex spelar den för annika i regnet. man blir ju lite rörd alltså. :*

Dra ner rullgardinen
Släck alla lampor som stör
Lägg dig ner och lyssna
På stadens skrik utanför

Vänd dig om sakta
Och le som bara du gör

I natt är jag din
I natt är du min
Och ingen ska få ta
Natten ifrån oss


Kommentarer
Postat av: carro

Hanna, din idé var den bästa jag har hört på långlång tid :) ååååh. vi måste. eller vad säger du?

2009-04-11 @ 10:42:34
URL: http://cccarolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0